12 årig flicka leker doktor med pojke

Hur mycket ska en 13-årig flicka bänkpress med en vikt på 105?

Nej, jag tror du bör förmodligen börjar på ca 10-15 pounds och arbeta dig uppåt. Tro mig, du vill inte börja på 30 lbs. eller större, om du inte har gjort det så länge. Arbeta dig upp och leta upp några excersizing tips online eller på Youtube. =) . . .

Kan en 14-årig flicka har ett donationskort?

Min systerdotter är 14 år gammal och vill ha en orgel donationskort att hjälpa andra vid en olycka. Jag tycker det är bra, men inte så glada över sin mor. Hon får ansöka om en orgel donationskort som en 14-årig flicka alls, eller borde vara ålder för . . .

Vad är den genomsnittliga vikten för en 4-årig flicka?

Det beror på hur lång hon är. Ta henne till doktorn, men var försiktig. När min mamma vägde 105 lbs. när hon var tonåring, hennes föräldrar tog henne till doktorn säger läkaren hur tjock hon var och läkaren sa att hon är bra, inget är fel med hennes . . .

Vad bör en 13-årig flicka som väger?

Jag är en 5' 2" 13-årig flicka och jag väger ca 90 pounds, men folk kommer i alla storlekar. Jag tror att jag är underviktig.Det beror på storlek och höjd för varje person. Om du är orolig för din vikt ordna ett möte med en läkare eller skola sjukskö . . .

Kan en 14-årig flicka bli gravid?

Ja, en 14 år gammal kan bli gravid.Kvinnor kan bli gravida redan innan de börjar med menstruationer. Vissa till och med så unga som 8 (som en tillagd not, den yngsta gravida tjejen på posten var bara 5 år gammal).Hur kan detta vara? en fem-årig flick . . .

Hur vet man om en tonårig flicka har ADD och vad är symptomen?

Jag är en tonårig flicka och jag har ADD. Jag fick diagnosen i sommar. Mina symtom kan vara något annorlunda då ditt men jag var verkligen oorganiserad eftersom jag kunde inte fokusera på en sak och det frustrerade mig så jag flyttade till nästa sak. . . .

Vad är den normala pulsen på en 13 - 14-årig flicka?

Som en lekman definieras vad jag vet är att den normala pulsen på någon åldern 10 + som 60-100 bpm, har visserligen några studier föreslå sänka översta numret till 85 för män och 90 för kvinnor (som vanligtvis har en något högre puls). Jag vet också . . .