2007 kompatibel med xp

Är openoffice 3 kompatibel med ms office 2007?

Ja är OpenOffice kompatibel med alla andra Kontor sviten, som staroffice, MS Office och andra. Du har calc för byte av excel-filer, författare för ordet ersättning, imponera Powerpoint återinsättande, bas för access databas alternativ och en bonus av . . .

Är Microsoft Office 2001 kompatibel med Windows Vista Home?

Office 2001 är en Mac-version, så nej, det är inte kompatibel med Windows (alla versioner). Det finns ingen Office 2001 för windows. Office XP (2002), 2003 och 2007 är kompatibla. Jag är inte säker om ffice 97 och tidigare.Jag använder den: OpenOffic . . .

Är en xbox 360 slim controller kompatibel med en xbox 360 elite?

Alla Xbox 360 controller versioner är kompatibel med någon typ av konsolen. För att byta konsolen som en trådlös handkontroll ansluter till måste du trycka på knappen på framsidan av den registeransvarige ser gillade ")))" och tryck sedan på sam . . .

Är iPod kompatibel med WMA och MP3-filer?

MP3-filer är definitivt kompatibel med iPod, MP4-filer. WMA-filer är inte kompatibla och måste konverteras till MP4-filer. Jag rekommenderar Video Converter Kigo, bara vara säker på att ändra utdata till anpassade MP4. . . .

Kompatibel till eller kompatibel med?

Jämförelse: Vad är bäst eller korrekt användning av "Kompatibel", är det "Kompatibel med"? eller "Kompatibel till"?Svaret är: "Kompatibel med": "uppfyller" är korrekt användning. t.ex. "man vara kompa . . .