2500 ord hur många sidor

Hur många sidor har det regnar Cupcakes?

OK behöver jag veta hur många sidor är i boken det är regnar cupcakes så kan du berätta om du har boken snälla ingen gissa . . .

Hur många sidor är i The Martian Chronicles av Ray Bradbury?

Det finns 288 sidor i de flesta kopior av The Martian Chronicles av Ray Bradbury. För att kontrollera hur många sidor andra böcker har, gå till det är amazon.com sida och bläddra ner och där du kan få information om boken inklusive dess sidnummer. . . .

Hur många sidor är 70000 ord?

Det beror på teckensnitt och dess storlek, liksom antalet punkterna/flikar, etc.Traditionellt sett, som skulle vara ungefär 350 sidor eller så, med ca 200 ord per sida, som jag ungefär hur många (genomsnittliga ~ 5 tecken för per ord) du skulle få av . . .

Hur många sidor är i den siste mohikanen?

Allt jag vet är att det finns förmodligen många, många sidor. Jag är ledsen jag inte vet den exakta svaret, men... du vet... Jag har inte läst boken, bara sett filmen, så... . . .

Hur många sidor finns i White Fang?

Det finns flera svar på berätta sanningen. Det beror på om det är i exakt jack londons ord och hur stort teckensnitt är. Min bok har 343 sidor och det är i jack londons orden. skolor white fang är också Jon hans ord med mindre teckensnitt och det har . . .

Hur många sidor för en erotik noveller?

Publicister gå genom att räkna ord, inte antalet sidor. Erotik noveller utbud allt från 500 till 15000 ord beroende på kraven för utgivare och/eller riktlinje. Genomsnittliga erotik Novell för en antologi integration är 2000-4000 ord, som är ungefär . . .

Hur många sidor är Robin Hood?

Robin Hood är en klassisk bok så finns det många olika upplagor. Lunnefågel Classic har 294 sidor. Den bästa versionen skrevs av Howard Pyle och illustrerad av Scott McKowen har 344 sidor. . . .

Hur många sidor som finns i boken Inkheart?

Antalet sidor i boken beror på den specifika kopian, beroende på storleken på både sidorna och skriftligt inom.En kopia kan ha 534 sidor (548 med Inkspell förhandsvisningen), en annan kopia kan ha 576, den australiska inbundna utgåvan har 543...Ett m . . .

Hur många sidor lång är boken Robinson Crusoe?

Sidan längd varierar beroende på hur en bok är uppsatt och vad typsnitt används, om illustrationer ingår, etc.På Google Books hitta jag följande information:1853 version kommer in på 599 sidor1868 version kommer in på 607 sidorJag hitta en massmarkna . . .

Hur många sidor är Onkel Toms stuga?

Det finns många versioner av denna Harriet Beecher Stowe klassiska. Den Dover sparsamhet upplagan har 384 sidor. Den illustrerade versionen har 404-sidor. . . .