300 kalorier

Hur länge har du köra för att bränna bort 300 kalorier?

Vanligtvis bränna en kombination av promenader/kör omkring 10 kalorier per minut eller om 600 per timme (60min). Jag skulle säga om du körde i 20 minuter, skulle du vara rätt på 300 kalorier. . . .

Äter 300 kalorier en dag dålig?

kanske om du var en mus skulle det inte vara dåligt. Men om du är en människa, även om du är en gammal inaktiv kvinna, du skulle fortfarande behöva ca 1500 kalorier fungera korrekt. Människokroppen behöver en hel del energi för att hålla hjärtat pump . . .

Hur många kalorier i hemgjorda havremjöl?

1 halv-kopp havregryn kommer vanligtvis ca 150 kalorier/1 kopp havregryn kommer till 300 kalorier. Havregryn är perfekt frukostmat att börja dagen! Det fyller du upp och det är kornen du behöver för att få igenom dagen. Lägg till några splenda, och d . . .

Hur många kalorier är 1 hamburgare?

Jag hittade en som sa 347 kalorier med ost och på en medellång bulle.Ca 200 till 300 kalorier, i genomsnitt.Friterad? (170 CAL)Kokta? (100 CAL)Stekt? (210 CAL)Bakat med honung? (490 CAL)Bakat? (300 CAL)Okokt? (600 Cal på grund av olja)Tillagas i tryc . . .

Hur många kalorier i en grillad ostsmörgås?

Det beror på variabler såsom tjocklek av bröd, typ av bröd, och hur mycket ost du använder (oavsett om riven ost eller skivad ost.) Dessutom kommer du att använda en skiva ost eller två, hur tjocka kommer du skiva din ost, och vilken typ av ost det ä . . .

Hur många kalorier jogging minskar?

Självklart beror det på kroppsvikt, jogging tempo och tid. Men för en person av ca. 80 kg, halv timme jogging tantamounts till 300 kalorier förlust. . . .

Hur många kalorier i 4Oz sauterade spenat?

Det finns ca 300 kalorier i 40 oz rå spenat. Hur många kalorier är sauterade spinache beror på vad du sautee den i. Varje matsked smör eller olja har 100 kalorier. Så Använd det sparsamt. . . .

Hur många kalorier i Mc Donalds varm choklad?

För en liten 12 oz servering av McDonalds varm choklad med helmjölk, skulle du konsumera 300 kalorier, fett 12 g, 41 g kolhydrater och 8 g protein. Spara dina kalorier genom att växla till icke fet mjölk och avstå från den vispade grädden. . . .

Hur många kalorier i Rabarberpaj?

Det skulle vara 299 eller 300 kalorier för en bit. Det är ganska hög i natrium och kalorier. Mängden fett är måttlig. Det är fortfarande en välsmakande behandla ha då och då. . . .

Hur många kalorier är i en honung vete bagel?

Min gissning är mycket... beroende på storleken av bagel jag mellan 300-400... Bagels är mycket tät och bär en massa kalorier och kolhydrater. Jag läste en gång att en bagel är likvärdig med 6 skivor vanlig smörgås bröd eller något sånt. Jag äter int . . .