.308 eller 30-06bästa ammunitionen

Vilken är mer kraftfull ammunition 308 eller 30-06?

30/06 har en liten kant på grund av pulver kapacitet om du vill köpa ett rådjur gevär bör du nog gå till 30-06. .308 har 250 gården, medan 30-06 är en 275 gården patron, jag vet inte mycket om ammunition men jag vet mitt gevär väl. . . .

GBR GmbH, konvertera eller ta-> bästa sättet

Hej @ alla,Vi (två medlemmar) har en GbR årligen. 50 k och 100 k i försäljningen gör (bisyssla). Nu vill vi omvandla dem till en GmbH och heltidsarbete. Vi vill dra vårt kapital samt materiella tillgångar ungehr från GbR ut (Einkommsensteuer), men om . . .

Vilka försäkringsbolag har den bästa kundservicen?

Jag söker ett försäkringsbolag med ett mycket bra råd och mycket bra service. Min nuvarande kan tjänsten att önska. Dåliga öppettider, oförskämd och inkompetent personal. Eftersom ni ett tips för mig? . . .

Bästa livsmedel för viktminskning?

BÄSTA LIVSMEDEL FÖR VIKTMINSKNING(mat att äta och livsmedel för att undvika)Vad är den bästa kosten eller de bästa livsmedel för viktminskning? Ja, att förlora kroppsfett och behålla den, eliminera eller kraftigt begränsa raffinerade bearbetade kolhy . . .

Vad är den bästa skolan i Los Angeles?

Alla skolor i Los Angeles skulle tro att de var bäst, så det är verkligen din åsikt.Det beror också på åldern av barnen att går till skolan. Är du frågar om det bästa elementär, den bästa mellersta skola, bästa högstadiet eller den bästa college? Bäs . . .

Vad är den bästa tiden att ta en karibisk kryssning?

Det beror på vad du vill för bästa tid-bästa tiden att få den bästa affären eller den bästa tiden att gå period. Det beror också på vad du söker så långt din kryssning. Om du är någon som inte vill gå när ett fartyg kan ha många barn eller om ni vill . . .

När du gäspa varför nästa person gäspa?

Av samma anledning som folk ser upp när du slår upp. Du kan kalla det makten förslag.dess att göra med Fredrik att ta reda på mer jag skulle proberly gå på hälso-webbplatser eller om din att conserned gå till läkare eller din faktiska GPgäspningar är . . .

Vem som kan rösta i omröstningar i Indonesien?

I Indonesien kan den som är 17 år eller äldre rösta. Om en indonesisk är gifta och yngre än sjutton då de kan få en Kartu Tanda Penduduk (KTP för korta) som gör det möjligt för dem att rösta. . . .

Vad är han bästa racing cykel?

Inte kan besvaras. Det är som att fråga vad är den bästa måltiden eller det bästa bandet. Första olika cyklar är anpassade (och ens tillåtet) för olika typer av racing, andra hänger en hel del personliga preferenser när det gäller vad ryttaren vill f . . .