3500 kalorier en dag

Hur vill du bränna 500 kalorier per dag?

Trimma ditt kaloriintag med 500 kalorier per dag är en relativt lätt prestation, som kan hanteras av förändringar i kost och motion. Eftersom frågan nämner 500 kalorier, är förväntade viktminskningen under en period om 5 dagar 1lb (3500 kalorier = 1 . . .

Hur långt har du till springa för att bränna bort 3500 kalorier?

beror på massor av faktorer som kommer att ändra svaret. dessa faktorer är:ålderkönBMIgrundkonditionkörhastighetenkör terräng/lutningför mig, kör på 6mph jag bränna 900 kalorier per timme, så jag skulle behöva hålla upp till 4 timmar att bränna 3500 . . .

Hur mycket vikt kan du förlora på 1000 kalorier per dag?

Om du begränsar din kost till 1000 kalorier per dag, då du kommer att skada din ämnesomsättning. (Beroende på din ålder) Om du gör detta, initialt du kommer att se en nedgång i vikt på vågen, men vad som verkligen sker, är att förlorar du vatten och . . .

Skär 600 kalorier per dag hur mycket kommer du att förlora?

Om ett pund var 6 dagar. Bara genom att skära kalorier. Ett pund av kroppsfett motsvarar 3500 kalorier. 3500 dividerat med 6 är lika med 5.83333. Jag rundade det till 6 dagar. Om du arbetar ute, etc., då räkna med att förlora mer. Hoppas detta hjälpe . . .

Rekommenderade kalorier per dag för 33 år gammal?

Det Varrie kraftigt mellan män och kvinnor. För en kvinna, ca 1 800 till 2 000 kalorier per dag, förutsatt att hon bor en hälsosam livsstil med måttlig exercsie. För en man, cirka 2 000 till 2 400 kalorier per dag, förutsatt att han bor en hälsosam l . . .