968 Setts

Returnera typen-setter på Gold - post nyttig?

Guld har gått från höga. En post som kan vara värt nu? Återvändande typen-setter kan vara möjligheter på en post.Eller är detta början på en lång korrigering?Min placeringshorisont är långsiktigt (mer än 5 år). . . .

Kan jag ersätta dörrlåset utan certifikat om arv?

Jag har ärvt ett hus från min mormor, enligt testamente. Min farbror tog möbler ur huset nu. Han är fortfarande en nyckel från min mormor. Certifikat om arv har begärts och vi väntar på öppnandet av testamentet.Kan jag ändra dörrlåset utan certifikat . . .

Måste vittne också säga vad han inte har sett?

Det handlar om en skriftlig vittnesbörd för domstolen en betalningstransaktion. Har vittnet att säga om vad han vet om, eller det kan utelämna saker också? Eftersom vittnet har just sett att svaranden men inte plockat upp väskan pengar ut, han räckte . . .

När Hartz IV set för barn på ARGE ökar?

Bekanta till mig får mig hennes barn arbetslösheten gynnar II. Hon fick samma pengar i juli också. Men det var tal att den Hartz IV set för barn på ARGE förväntas öka en gång? När gör det? . . .

Enschädigung för agent även om vi inte har sett objektet?

Hej, jag har en ganska knepig fråga: Jag har sett att en bottenvåningen lägenhet mig, som jag fann mycket trevligt - men jag ville hyra övre lägenheten. Agenten lovade det var exakt identiska och skulle se den samma-sett men jag har inte denna lägenh . . .

Dörrlåset göra?

För vårt klubbhus, en hel del nyckel har gjorts efter nyligen; låset är nu bruten! Finns det något sätt efter nyckeln "för att bygga en ersättare Castle"? . . .

Hur långt har forskare sett i rymden?

Med hjälp av rymdteleskopet Hubble har vi sett 13 miljarder ljusår ut i rymden, är dessa några av de första galaxerna bildas efter big bang. [Sök efter "hubble space telescope ultra deep field bilder" att se verkliga bilder.]Även om tekniken är . . .

Vad är beskrivningen av set yoghurt?

I set yoghurt sker jäsning efter hälla mjölken med förrätt kultur i kopparna. Yoghurt är i koppar och har en tjock konsistens och en tunn platta hud på toppen. De kan eller inte kan ha arom eller frukt bitar på botten av koppen. . . .

Vad är den sorgligaste filmen du sett?

Jag tror den sorgligaste filmen jag någonsin sett är nog slutet av "Gallipoli".Jag började gråta som jag hade inget val men att dö i kriget.När personen som sade "Där inte kommer för att låta oss gå över är inte de?"till den del där pe . . .

Vad är den största stjärnan sett från jorden än solen?

Den ljusaste stjärnan sett från jorden, bortsett från solen, är Sirius A. Solen, naturligtvis, är långt ifrån den största stjärnan som vi kan se. Det visas endast stora för oss eftersom det är så mycket närmare än alla andra stjärna. Kommentar: Det ä . . .

Vad är mirakel att verkliga människor har sett eller upplevt?

Mirakel här är några omdömen från FAQ jordbrukare:Jag hade problem med mitt finger. Jag hade gått till läkaren, fick behandling med ingen förbättring. Jag hade mindre operation väntande. Jag hade bett till Gud, Jesus Kristus, min herre och Frälsare o . . .

Engelsk setter och basset hound en bra mix?

Nej. Absolut inte.På vilket sätt? Vi har faktiskt en engelsk Setter Basset Hound blandras och hon är fantastisk och bedårande! Hon är vit med svart och brun "tickande" som en setter med korta ben och en lång kropp- men inte riktigt lika tjock so . . .