Vad lättläst betyder?

Det innebär att du kan läsa den... så om någon säger handskriften är inte läsbara, till exempel, som innebär att det är stökigt eller slarvig eller krokiga på sådant sätt att de inte kan läsa den. Lättläst betyder lättläst och begriplig, och Illegible betyder inte läsbar och förståelig.

  • Relaterade Frågor

  • Vad siffrorna under streckkoden betyder?

  • Vad blinkande streck lamporna betyder på en Chrysler van?

  • Vad gör 'shun "betyder i Jabberwocky?

  • Vad är ordet jihad betyder i Islam?

  • Vem var Tristram och vad gjorde hans namn betyder?

  • Vad gör iglou betyder på franska?

  • Vad gör slut betyder?

  • Vad är ordet diligence betyder i Afrikaans?

  • Vad anbud ett kontrakt betyder?

  • Vad lyfta ditt sinne betyder?

  • Vad nautiska termen listan betyder?

  • Vad frakt termen pod betyder?

  • Vad gör MRI betyder om Minimal diffus skiva utbuktning närvarande med måttlig till svår faktum sjukdom?

  • Vad gör vad är din 20 betyder?

  • Vad tänker globalt betyder?

  • Vad gör låten vad är mitt namn betyder?

  • Vad latinskt ord som betyder inte i sinnet?

  • Vad är medicinsk term betyder läran om blodet och dess sjukdomar?

  • Vad slå tills ljus betyder i matlagning villkor?