240 v 60 hz konvertera

Kan du konvertera 240 volt till 208 volt?

Jag är säker på att du kan, men det skulle inte vara praktiskt. Anledningen till detta är eftersom 208 volt mellan två faser kommer från en tre-fas transformator, medan 240 volt fas till fas kommer från en fas, centrerar gängade transformator. Om du . . .

Hur många ampere gör en 5 hk 240 volt 2 fas motor dra?

Vi konvertera hästkrafter till watt. 1 hästkrafter är lika med 745.7 watt. Nästa, med ohmens lag formeln P = IxE där P är effekt mäts i watt. Jag är ström mäts i ampere; E är spänning mäts i volt.Därför5(745.7) / 240 = 15.5 ampere > Den nuvarande av . . .

Konvertibla skuldebrev och utfärdande nya aktier för konvertering

Här är en intressant fråga att Arques / upptäckte Gigaset obligatoriska konvertibla värdepapper. Det finns också på Commerzbank, en sådan obligation.Min fråga: när obligationen kan orsaka förändring kriterierna, som hänvisar till framtiden. Det kan v . . .

Konvertera i kW för uppvärmning kostnader bosättningen m ³

Hallo... MAL ne fråga... bara för serviceavgift bosättningen för min hyresgäst: ville veta om någon en vettig metod vet hur jag kw eller warmwasser (Läuft alles über wärmemengenzähler) kan konvertera ³ ³ (för uppvärmning) plus m m, baserat på min gas . . .

Konvertera sjukpension

Min EU är pension .diese temporär pension jag vill konvertera i pension med 63 utan avdrag eftersom jag har 45 års arbete fullt ut. EU jag har 10,2% avdrag pension sedan pensioneringen jag med 60,2 år i EU. Varför inte gå???. Tack hoppas på ett svar. . . .

Passbook kan konverteras till en dag pengakonto?

Jag tror de besparingar bok är faktiskt ingen riktig fördel över det dag pengar kontot. Därför ville jag här igen be om du eigenltich enkelt kan konvertera besparingar boken på en dag pengakonto, så att hela pengar kommer att överföras. . . .

Betala med kortet och sedan konvertera för att få pengar?

min vän berättade för mig att om ditt bankkonto är tom går shopping hon alltid med kort och exchange artikeln sedan en kort tid senare, för att sedan få kontanter. Är det tillåtet? Och det är inte bara krediten igen för bankkontot. Jag vet inte om ja . . .

Ny uppvärmning kostar 240 kvm

Vi med 240 kvm boyta det är bättre än att köpa ett hus men förmodligen frysta uppvärmning bryts ned. Vad skulle en ny kostnad? Gas värme om detta spelar en roll. Det finns ungefär 17 radiatorer. Och vad exakt vill du förnya alla. Huset inte besökt än . . .

Kan du konvertera Riester pension till en fond sparplan?

Du kan konvertera en Riester livränta försäkring i en fond sparplan. Jag har läst att du gjorde mycket högre avkastning. Dock ser du sedan förluster eftersom livförsäkring laddningen ja deras avgifter. Var det inte en tidigare, att dessa avgifter hel . . .